top of page

מתנות קטנות - עשו זאת בעצמכם.

כמה פעמים רציתם להביא לבן / בת הזוג שלכם מתנה אך הרגשתם שזה גדול עליכם ושזה אפילו קצת יקר? כמה פעמים רציתם להביא להביא לבן / בת הזוג שלכם מתנה אך הרגשתם שאין לכם רעיונות יפים ומקוריים מספיק? אז יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם.

המון בני נוער בזמן האחרון, האם זה רק בזמן האחרון מרגישים שהאהבה שלהם נמדדת בכסף ובמתנות שבן או בת הזוג שלהם קונה להם. הטרנד החדש שתפס בעיקר באינסטגרם וברשתות החברתיות ומשפיע על המון בני זוג צעירים , המתנות היוקרתית של תכשיטי זהב, זרי פרחים ענקיים, סידור בלונים יוקרתי מאוד ועוד כל מיני מתנות שעולות הרבה מאוד כסף.

הגענו למצב שתמיד צריך להתעלות על הצפוי להפתיע, דבר שגורם לנו להוציא המון כסף, כסף שאנחנו עובדים עליו מאוד קשה במיוחד עצם היותנו בני נוער.

בשלושת הסרטונים ניתן לראות שלושה רעיוניות שונים של מתנות מקוריות וזולות - שכל אחד יכול להכין. בסרטון הראשון - אנו נלמד אתכם איך להכין צנצנת עם 365 פתקים שבן הזוג שלכם יפתח כל יום , ופשוט יחמם לו את הלב ויעלה לו חיוך ענקי על הפנים. בסרטון השני תוכלו לראות איך מכינים את הברכה הכי מתוקה וטעימה שבן הזוג שלכם יקבל ! ברכה עם טוויסט (תרתי משמע) גם טעימה וגם מרגשת ! מי לא ישמח לקבל? ואחרון חביב! בסרטון השלישי עשינו לכם משהו עם מספר סיבות שאני אוהבת אותך כמו מספר הקלפים בחבילה, אם בן / בת הזוג שלך מתחברת לקלפים / קסמים וכל העניין המגניב הזה , אני בטוחה שהוא יהיה מרוצה!

אז איך אפשר ליצור מתנות שוות בזול?

מרכיבים: צנצנת חבילת פתקים קטנים וצבעוניים עט מספריים סרט עטיפה -אפשר לפזר בנוסף עלים יבשים/ שוקולדים

אופן הכנה: לוקחים את הפתק ומחלקים אותו לחצי וגוזרים, כדי שהפתקים יוכלו להתקפל בנוחיות ולא יהיו גדולים מידי, על כל פתק תכתבי משהו משמח לבן/ בת הזוג שלך,מה אתה אוהבת בו, משהו שיצחיק אותו , חשוב שזה יהיה 365 ימים שיפתח כל יום יקרא ויחייך! אחר כך מקפלים את הפתקים לחצי , ומכניסים הכל לצנצנת. רושמים על פתק "365 סיבות שאני אוהבת אותך" ומחברים לסרט עטיפה, את הסרט קושרים סביב מכסה הצנצנת

ו….. זהו! יש לנו מתנה מושלמת ומוכנה !

מרכיבים : בריסטול גדול טוש לורד לקנות מהסופר ממתקים כמו: MUST, טעמי, קליק,טיק טק, סבבה,פסק זמן, כיף כף, מקופלת, ואם יש לכם עוד רעיונות - מצוין! דבק סרט עטיפה אופן ההכנה: תרשמו לכם את הברכה על הבריסטול, אך תזכרו להשאיר מקום לממתק. לאחר שתסיימו לכתוב את הברכה , תדביקו את כל הממתקים , אפשר גם לגלגל את הבריסטול ולקשור בסרט עטיפה. וזהו- כל מה שנשאר לבן הזוג שלכם הוא לקרוא, להתרגש, ולנשנש משהו טעים :)

מרכיבים: חבילת קלפים דבק מספריים

עט דבק פתקים קטנים אופן ההכנה- בחבילת קלפים יש 52 קלפים, תרשמו לכם פתקים מצחיקים, רומנטיים, אישיים, ודברים שאתם יודעים שיעלו לבני הזוג שלכם חיוך, הדביקו את הפתקים על הקלפים , אפשר לקשור את הפתקים בסרט או פשוט להכניס אותם חזרה אל תוך החבילה .

בקיצור, אני מקווה שהבנתם שכדי לעשות מתנה מרשימה ויפה לא צריך להוציא הון תועפות ולבזבז את כל החסכונות שלנו… אפשר גם לעשות משהו לבד, ואני בטוחה שכל אחד מאיתנו היה יותר שמח לקבל מתנה שעבדו עליה והשקיעו במה מחשבה מאשר מתנה שסתם קנו.

תעשו מתנות יותר זולות, תראו את האהבה שלכם אבל בדרך המרגשת ולא החומרית , יש עוד המון רעיונות יפים שאתם יכולים לחשוב עליהם אנחנו רק נתנו השראה, לכו עם זה עד הסוף ויכולים לצאת לכם דברים מדהימים !

בהצלחה !

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page