top of page

הנערה שפרצה גבולות

הפרסום בגיל צעיר היא תופעה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות בעקבות הרשתות החבריות והעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו. בני נוער רבים נמשכים לעולם הפרסום ומעוניינים להיות חלק ממנו גם אם אין להם את הכישרון הדרוש להצלחה. צעירים אלה לרוב מנסים את מזלם בעולם זה ויוצאים פוגעים כתוצאה מביקורת קשה ונוקבת של אנשים בתעשייה ששכחו שעומדים מולם בני נוער. מעטים מאוד אכן מצליחים להתברג בעולם הפרסום בזכות כישרון אמיתי (שירה,משחק,ריקוד ועוד). אחת הדוגמאות לילדים אלה היא שי רון בת 17 מנהריה. שי באה ממשפחה מוזיקלית, את דרכה החלה בלהקת קולות עמל במסגרת בית הספר שכוללת הופעות, פרמיירות גדולות ועוד. לאחר מכן, עשתה שי צעד משמעותי ובחרה להתפרסם ולהמשיך לקדם את כישרונותיה בתחום השירה בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור ישראל" בו הגיעה לרבע הגמר עם הלהקה איתה הופיעה.

לאחר התוכנית שי החליטה להיות עצמאית ולפעול לבד, החלה להתמודד עם עולם הפרסום: חוסר פרגון מצד החברים והסביבה הסובבת אותה ,התמודדה הרבה עם המילה "לא" כשרק התחילה את דרכה בעולם הפרסום, נוצלה מצד סוכנים וחברות שראו בה ילדה קטנה ולא פוטנציאלית מספיק.

שי רק התחזקה מכל התגובות האלה והירידות האלה, ולכל ירידה יש עליה ככה שכיום היא כבר הוציאה שני סינגלים שנורא מצליחים וזכו להצלחה רבה ברשתות החברתיות, היא מפרסמת מוצרים לחברות מובילות, יש לה מעל 52 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה ובקרוב מאוד תצא לסיבוב הופעות ברחבי הארץ. יצאנו לפגוש את שי ולבדוק איך היא מצליחה לשלב בין הלימודים והחברים, לבין הקריירה וההצלחה -רגע לפני שהיא יוצאת לסיבוב ההופעות. "הלכתי לסוכנות,שילמתי הרבה כסף לבוק כדי להמשיך להתפתח בעולם זה ולבסוף זה לא יצא." "אם אני רוצה לעשות משהו מתוך אהבה אז אני יכולה לעשות משהו גם מתוך רצון וכך אני מצליחה לשלב בין הבגרויות שיש לי השנה לבין הקריירה שמפתחת." עם תמיכה רבה מהמורים, ההורים, החברים והמשפחה מצליחה שי לשלב בין השניים ולכבוש את כולם בכישרונותיה.


bottom of page