top of page

"ככל שאנחנו מרגישות יותר טוב אנחנו גם נראות יותר טוב."

שירלי מן , עשתה שינוי בחייה עקב כך שלא אהבה את עצמה ולא את הגוף שלה. השינוי נעשה בסביבות גיל 17-18 גיל המעבר מנערה לאישה, ברמת גן שם גדלה.

היא בת 42 , אישה נשואה,יוגית ומורה רוחנית, היא עוזרת לנשים להיזכר מי הן ולהתחבר מחדש אל עצמן ולגופן , להתחזק פיזית, רגשית ולצמוח רוחנית, להעלות את האנרגיה ואת מפלס השמחה והאושר. ובעיקר להרגיש טוב, ולהיראות טוב.

בילדותה היא הרגישה לגמרי טום בוי היא ממש לא התחברה להיותה בת ולא עסקה כלל במראה החיצוני שלה. היא שיחקה כדורגל ולא לבשה שמלות מעולם. בסוף התיכון היא החלה להתחבר לנשיות שלה. שירלי התחילה להרגיש בנוח עם לבוש נשי, והחלה לאהוב ולסלוח לעצמה בעקבות הביקורת העצמית השלילית שלה , ורק אז הגיע השינוי.

שירלי בעברה עסקה כסוכנת נסיעות, וטסה לטיול ארוך בן שנה. כאשר שירלי חזרה לארץ,משהו בה השתנה. היא לא יכלה לחזור ולעבוד במשרד בין 4 קירות כמו אריה כלוא . ליוגה הגיעה דרך אמה. כאשר אמא שלה הזמינה אותה לשיעור יוגה בפעם הראשונה, הרגישה שמישהו הוריד בפניה מסך שהיה נסתר כל השנים והתחילו להתגלות לה דברים חדשים.

היא החלה לעסוק ביוגה בסביבות גיל 28 . היא החלה להתחבר אל עצמה ולגוף שלה, בשלב מסוים היוגה הפך להיות הבית השני שלה.

היא הייתה נערה שמנה שלא שמה לב למשקל שלה בעקבות ההתחברות לנשיות הבינה שהיא לא יכולה להישאר כך. ניסתה לעשות אין ספור דיאטות, החלה לספור קלוריות אך הדיאטות לא הניבו תוצאות חיוביות. בעקבות העיסוק ביוגה והחיבור לגוף ולנפש, היא הפסיקה לספור קלוריות ולחשוב על כל ביס שהיא מכניסה לפה. החלה לעסוק בספורט,כגון: הליכות, רכיבה על אופניים ובעיקר היוגה. היוגה שינתה לה את החשיבה לגביי כל דבר בחייה, מה שתרם לה גם להצליח להוריד במשקל,מה ששנים לא הצליחה לשנות.

כיום היא חושבת שזה משחק יומיומי ,איך לאהוב את עצמה. כל יום היא אוהבת את עצמה מחדש ובסופו של דבר היא למדה להרגיש,לאהוב ולסלוח לעצמה על מה שאמרה ,חשבה ועשתה . היום היא נמצאת במקום של אהבה,קבלה ותמיכה.

אורח חיים הבריא שלה זה דבר שהיא שומרת עליו ומקפידה, בין אם זה תרגול פיזי ותזונה טובה ונכונה.

הטיפוח העצמי הוא לא רק טיפוח כלפיי חוץ, זה לא רק מבחינת לבוש , אלא גם בהרגשת הגוף והמסר שהיא מוסרת לנו.

במשך הראיון שירלי מספרת : " יש הרבה מקרים שאני משמחת בן אדם וגורמת לעצמי סיפוק, יש מישהי שעשתה אצלי קורס במשך שישה שבועות שנקרא :" יוגה בבריאות" לאחר מכן עשתה גם את הקורס המשך. היא הייתה מאוד מרוצה והתחילה לתרגל יוגה באופן יומיומי. היא כתבה לי שהיא שינתה את התזונה שלה ונעשתה צמחונית ובהמשך טבעונית. בזמן יותר מאוחר, גם למדה קורס מורים ליוגה וממש הודתה לי, היא אמרה לי שהחיים שלה השתנו בעקבות זה שנפגשנו, ושהיא עשתה אצלי את הקורס. זה נורא מרגש וממלא אותי בשמחה מאוד גדולה ותחושה של סיפוק ומה שנקרא שאני עזרתי לה להדליק את האש והיא המשיכה את הדרך. "

"יש איזה בחור שכתב לי שהוא פעם עשה אצלי את הקורס, והייתה לו תאונה. הוא נפל מקומה שלישית וריפא את עצמו דרך החשיבה החיובית שלו, והמון נשימות למקומות הכואבים ותוך חודש הצליח לרפא את עצמו דרך הכלים שהוא למד בקורס,זה היה מרגש ברמות. אנשים לקחו את מה שהם למדו והתחילו ליישם את זה בעצמם וקרו להם דברים מדהימים בחיים"

"התירגול של היוגה מחבר אותנו לגוף ולהבין מי אנחנו ברמות יותר עמוקות."

המסר של שירלי לקהל:" אני אוהבת אותי והגוף שלי אוהב אותי". כאשר אנו חוזרים על המשפט הזה, אפשר גם להכניס לתת מודע דברים חיוביים. המנטרה, מעבר לזה שהיא מלאה באהבה, עדיין יש יכולת להתחיל תהליך של אהבה עצמית וברגע שאני מחליטה להתחיל בתהליך של אהבה עצמית ותתחיל לטפח את עצמה מבפנים וגם מבחוץ, האהבה העצמית תגדל, וכך גם הדימוי העצמי והביטחון.

ככל שאנחנו מרגישות יותר טוב אנחנו גם נראות יותר טוב. הכל אפשרי. אפשר לשנות כל מה שרוצים. את הצורה של הגוף, וגם את הדרך שאנו חושבים על עצמינו. אנו יכולים להרגיש ולהיראות אחרת.


bottom of page