top of page

עבודה מזווית אחרת

במסגרת שנות לימודיי בתיכון הכרתי מספר נערים שלא עבדו על פי הנורמה החברתית ולא פחדו לשאוף גבוה.

כיום כאשר נאמר המשפט "בני נוער עובדים" האסוציאציה הראשונה שעולה היא עבודות עם שכר נמוך יחסית כמו שוטפי כלים, מלצרים, טבחים, קופאי וכו'. עם זאת, ישנם נערים אשר יזמו לעצמם עבודה שם יכלו להפיק את מצאו לעצמם את מקום העבודה אשר ממצא את הפוטנציאל והיכולת שלהם ובכך השיגו את מבוקשם ובכך אנו מאמינים.

כמו בכל מקצוע על בני הנוער להוכיח את רצונם ושאיפתם למצוא מקום עבודה, דרך קלה למצוא את העבודה המתאימה לך בתור נער היא לחשוב על הדברים שאתה טוב בהם ואוהב לעשות אותם. בתכנון הכתבה נחשפנו לכמה וכמה בני נוער אשר עובדים במגוון עבודות מיוחדות ולא רגילות לבני נוער בגילם כמו למשל, עיצוב שיער וספרות, דוגמנות ולימוד מקצועות בשיעורים פרטיים.

בכתבה בחרנו להתמקד בעדן מיכאלי, עדן נערה בת 17 עם כישרון גדול ואהבה עצומה לעולם האופנה והטיפוח. עדן מתפרנסת כבר כמה שנים באמצעות עסק פרטי שבו היא מאפרת ומסרקת בנות בגילאים שונים. עוד מספרת עדן כי עבודה עצמאית בגיל צעיר תורמת לה בהמון תחומים ובפיתוח הכישרון והערכים שלה בתור נערה.

היתרון של עבודה כזו הוא בכך שגם פה הנוער יכול להיות "הבוס של עצמו", לנהל את לוח הזמנים, הסכום שיגבה והלקוחות אשר יגיעו. בכתבה ניתן לראות איך עדן יכולה להיות עצמאית וחופשית בניהול העסק שלה ומספרת איך העבודה תחת מנהל שונה מאוד מעבודה עצמאית ואישית.

דרך עבודתה של עדן אנו רואים כי אם רוצים להגשים את עצמנו אין דבר אשר מונע מאיתנו, הרבה בני נוער בוחרים לוותר על החלומות שלהם מחשש שהם צעירים מידיי, אנחנו מאמינים כי כל אחד מסוגל ויכול להגשים את עצמו ולהצליח בתחום שאוהב לעסוק בו.

זכרו! ככל שתתמידו בעבודתכם ותשאפו רחוק, ככה החלומות שלכם יוכלו להתגשם.

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page