top of page

מעגל הכסף

בני נוער רבים בגילאי 16-18 שנמצאים בשלב התיכון בחייהם מוצאים את עצמם משתלבים במעגל העבודה כדי לממן לעצמם בילויים ומותרות.

מסתבר שלמצוא עבודה ולהרוויח כסף זה לא מספיק, כדי לממן את עצמך בצורה הטובה ביותר צריך לשמור על הכסף שנכנס ובעיקר צריך לדעת איך לנהל את חשבון הבנק בצורה הנכונה והחכמה ביותר.

לאחר שסקרנו את הנושא וגילינו שגם בין חברי הפאנל (בני נוער בלבד) הם נוטים לבזבז את המשכורת ללא מעקב וביקורת על ההוצאות ועל חשבון החיסכון.

כדי להקל עליכם קהל הבלוג שלנו, הכנו עבורכם תכנית אירוח בה נכחו בני נוער שסיפרו לנו איך הם שומרים על הכסף שלהם ודואגים לבזבז אותו בצורה מבוקרת, הם יתנו לכם גם כמה טיפים ומידע נוסף מהניסיון האישי שלהם.

בתכנית שלנו הסכימו להשתתף ארבעה בני נוער שעובדים ו/או עבדו בעבר והסכימו להיחשף ולענות לשאלות שלנו: ענבר מרקוביץ' (18), ירדן בכר (18), בר אורן (17) ועפרי בלום (16).

השאלות ששאלנו אותם עסקו בנושא חיסכון וניהול הכסף, הוצאות עבור מותרות ובילויים והדרכים שבהם ניתן להשיג עבודה.

מהשאלות ששאלנו עלתה תשובה מרכזית שחזרה על עצמה, חשוב לחסוך את הכסף אך במקביל לדעת להנות ממנו ולא להגביל את עצמך יותר מידיי.

לאחר שציפתם בתכנית שלנו אנחנו מקווים שהצלחנו להעביר את המסר, צאו למצוא מקום עבודה ולהרוויח כסף, רק זכרו! יש לנהל אותו נכון ולדעת במקביל גם לחסוך וגם להנות ממנו.

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page